torsdag 31 januari 2013

Lugn

Honey, ett visst lugn har lagt sig i kroppen. Ett visst alltså, inte ett totalt.
För tankarna mal - hur mår hon nu? Har hon mkt ont? Visst kollar de henne hela tiden? Är risken stor för komplikationer? Etc.etc..
Men också - äntligen är den borta! Äntligen har de total koll på henne! Äntligen kan vi gå vidare!

Trots att allt gått så fort så tänker man -äntligen.
Märkligt va? Men det är väl så man fungerar antar jag. Får man reda på en sån här hemsk sak vill man bara ha bort den. NU, MED EN GÅNG!

Så ett visst lugn har lagt sig i kroppen som är trött trött. Jag ska bara få huvudet att anta detta lugn helt och hållet så att jag kan sova.

Tänker på dig dygnets alla timmar.

Älskar dig, nu och för alltid ❤❤❤

14 kommentarer:

CiCCi sa...

Jag hoppas du kunde sova något bättre inatt. Kändes som en evighet innan onsdagen kom och när den väl kom var dagen oändligt lång. Skönt att fulingen är borta. Massor med kramar till dig och familjen.

Lillemor sa...

Så svårt att skriva något klokt men vill ändå att du ska veta att ni hela tiden finns i mina tankar. Kram

Anonym sa...

Håller med tidigare talare, onsdagen var HEMSK!!!

Man ville bara ha ett
"Gott Bra"

Kramar till Er!

Vera sa...

♥ ♥
Nu kämpar vi vidare tillsammans med Sabina.
Tror faktiskt på riktigt att all possitiv energi har en betydelse. Vill tro på det i nuläget i alla fall...
Så våra goda tankar möter det onda och slår ut det i tusen bitar
♥ ♥

Sandra sa...

Jag hoppas du har fått sova nåt i natt!
Appropå Veras ord så såg jag dokumentären "Clown för livet" om sjukhusclown där dom pratade om att man svarar bättre på behandling om man är positiv, så det är helt klart så!
Just raderna igår om att hon skämtat... Helt underbart!

Kram!

Anonym sa...

Det var så skönt att höra att op gick enligt förväntan, är oändligt tacksam för infon igår.
Håller med Vera, nu möter våra goda och vackra tankar dom onda och kämpar med Sabina.
Ta hand om er och ge Sabina bamsekramen tills jag kan göra det själv. <3
Kram från Carina

Mamma C sa...

Hoppas att du har fått sova lite granna. Tänker på er, och Sabina med familj titt som tätt. Nu är det bara positiva tankar som gäller.
Kram Mamma C

Fresia sa...

Cicci jag sov lite bättre iaf, tror det blev 6 timmar vilket är ok.
Tankarna mal men de är mindre ångestframkallande. Nu ser vi framåt!

Stor kram

Fresia sa...

Tack Lillemor jag har förstått det. Kunde inte tro att så många brydde sig så mkt om min dotter. Hjärtat svämmar över av det! Tack.
Kram

Fresia sa...

Fruktansvärd och hemsk och må den aldrig komma tillbaka igen!!
Kram

Fresia sa...

Vera jag tror precis som du, det goda segrar över det onda. Och kärlek försätter berg.
Nu har vi tagit upp kampen så nu jädrar!!

Varm kram

Fresia sa...

Ja Sandra, Vera har rätt tror jag. Positiva tankar, glädje och skratt, den bästa medicinen.
Och vi ska få henne att skratta sen, absolut. Det läka lite i huvudet bara men sen så!

Varm kram

Fresia sa...

Absolut. Hon har fått så många kramar och pussar så hon nästan säger - " nej, inte fler pussar va?" :)

Kramen

Fresia sa...

Tack mammaC, lite mer än tidigare nätter. Japp, positiva tankar It Is!! Basta!

Kramen till dig!