tisdag 5 februari 2013

Hemma

Äntligen är du hemma å man kan andas lite bättre.
Kändes nästan som en vanlig kväll nu när jag var där. Mat, läxläsning, välling etc.
Men så är det ju inte.
Det kommer aldrig bli som vanligt igen.

Men vet du? Jag tror att vi så småningom kommer att hitta tillbaka till det "vanliga" livet.
När det här är över.
När vi kan andas ut helt och hållet.
Lite mer erfarna, lite mer tacksamma och innerligt glada för att allt gått så bra.
Snart så...

Älskar dig, nu och för alltid ❤❤❤

6 kommentarer:

CiCCi sa...

Lite mer tacksamma för livet har vi nog alla blivit. Helt plötsligt är ens egna bekymmer och problem så mycket mindre och betydelselösa. Jag hjälper gärna till att komma tillbaka till det vanliga livet. Bara att höra av dig. Varmaste kramen

Malde sa...

Man lär sig för livet hela livet. Vissa erfarenheter vill man inte ha, men jag tror att det är någon mening med det mesta som händer.

Kramar till er alla! <3

Sabina sa...

Nu och för alltid 💜💙💖

Pussa

Fresia sa...

Cicci,
tack, jag ska minnas det. Varm kram tillbaka

Malde
Visst är det så. Å jag vet, du har gått den hårda vägen, alldeles förskräckligt. Den väg ingen förälder vill gå!
Kanske finns det ngn mening men just nu är den svår att hitta..
Varm kram tillbaka

Sabinahoney
Nu och för alltid ❤💚💜
Pussa

Anonym sa...

<3 Marina

Fresia sa...

Marina
<3