onsdag 6 mars 2013

Tankar

Honey, vi pratas vid varje dag nu, ibland flera ggr om dagen så vi pratar en hel del. Ändå säger vi ju inte allt. Alla tankar, alla ord man har. Å kanske måste det vara så, jag vet inte. Kanske är det bra att det är så, jag vet inte.
Vad jag vet är att jag tänker på dig hela dagarna. Det finns korta korta stunder, då jag är inne i någon komplicerad tanke på jobbet som jag möjligen möjligen inte tänker på dig. Annars finns du där hela tiden. När jag pratar med andra, när jag gör saker, arbeten, ja näst intill hela tiden.
Så ibland hör jag inte vad folk säger. Jag minns inte mina ev tankar om jobbet, de försvinner blixtsnabbt som om jag var senil.
Men det är jag inte. Jag är bara innerligt innerligt uppfylld av dig och det du går igenom.

Så även om jag inte säger allt, pratar om alla mina tankar, befinner mig på jobbet, klär på mig på morgonen etc etc så finns du där. Hela tiden.....


Älskar dig, nu och för alltid ❤❤❤

5 kommentarer:

Anonym sa...

<3 Marina

Sabina sa...

<3 <3 <3

Nu å för alltid

CiCCi sa...

Vackra ord två vackra människor emellan...
<3

Fresia sa...

<3 <3 <3

Malde sa...

Ja, vad ska jag skriva? Vet inte riktigt. Men jag vet att jag tänker på er, Sabina i synnerhet och er andra runtomkring i allmänhet. Skickar varma tankar och hoppas att det hjälper någon mikrosekund här och där i alla fall.
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3