tisdag 18 juni 2013

Din dag

Idag, snart, är det 40 år sedan du föddes. 
40 fantastiska år med mycket oro, sorg och ledsamheter men också massor med glädje, skratt och underbara stunder!
Och det är dom jag minns främst. 
Jag vet att du/ vi haft det tufft, jag minns det med men det är glädjestunderna jag minns främst. Alla tillfällen då vi skrattat som galningar, då livet varit bara tokigt och kul.
Jag skulle kunna räkna upp massor med lyckliga stunder men listan blir så lång då. Jag nöjer mig med att säga att jag är den lyckligaste mamman på jorden som haft sån tur som fått dig.

Att få uppleva lyckan att leva så nära dig i alla år har varit fantastiskt. Tror det är få mammor förunnat att få uppleva det. 
Du vet, det finns ingen som är så omtänksam som du Sabina. Så kärleksfull och så snäll. Den enda jag vet som alltid ställer upp oavsett hur mycket du har. Som alltid finns där. Min första ICE!

Så jag är lycklig att vi får uppleva denna dag. Jag är lycklig över att få sitta i din soffa nu och skriva detta och få vara med imorgon. Jag är så lycklig över att du finns och att du kom till mig den där dagen för 40 år sedan!

Älskar dig, nu och för alltid ❤❤❤


8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Du skriver så fint så jag blir tårögd.Ha nu en fin dag med ditt barn på 40 årsdagen.Ha en härlig dag.Kramar Rita ♥

Sabina sa...

Åååååå bästatse mamman. Jag är lycklig som fått just DIG till mamma, du är världens bästa, nu och för alltid.

Tack för finaste inlägget någonsin.

Älskar nu och för alltid.

Pussar och kramar

Sabina sa...

Och TACK för all hjälp jag fått inför min dag och för all tokhjälp efter den 24/1 13

<3 <3 <3 <3

Vera sa...

Gaah! Skulle tagit vattenfast mascara i morse....
Du har en fantastisk dotter, som sin mor.
Kram! ♡♡♡

Camilla sa...

Så fantastiks fint!!!
Klart du har en så fin dotter med all den kärlek du givit henne!
Puss & Kram till er båda denna stora dag!
Camilla

CiCCi sa...

Jätte fint och väldigt sant. Och vilken bra dag det blev. Sov så gott nu. Kraaaam

Gävstedt Photo sa...

Vad fint skrivet och allt ni hade fixat till Sabina, när hon fyllde år, tack, det riktigt glittrade om henne, ni är verkligen hennes allt ♡ kram

Malde sa...

Ni är fantastiska båda två!

Kramar
<3 <3 <3